2010. november 17., szerda

Díj és még valami:)


Köszönöm a díjat Dórinak!!!

Öt dolog rólam:

1. Sokszor sikerül túl vállalnom magam, azután pedig rohanhatok a fejem után.

2. Mostanában Hősök őrült lettem(képes vagyok egy huzamban nyolc-tíz részt megnézni).

3. Egy kicsit csalódott voltam, mikor kiderült a BD-ban nem lesz Jacob szemszög.

4. Imádom Zachary Quinto-t (L)(L)(L) (szerintem iszonyatosan jó pasi).

5. Nagyon szeretem barátnőm, néha átok rossz gyerekeit.

Úgy döntöttem, hogy ezentúl nem ajánlom külön személyeket kiemelve, hanem az összes cserémnek küldöm. Felesleges kiemelni bárkit is, hiszen mindenki máshogy ír, szóval mindenkinek ajánlom ezt a díjat!!!

Még valami!!!

Sajnos nem tudom pontosan, ki melyik blogomat követi nyomon, ezért ide is kiírom ugyanúgy mint, ahogy a főblogomon is megtettem.
Létrehoztam egy új blogot, aminek semmi köze az Alkonyat világához.
A címe Reménytelen szerelem: Lillyről és az ő titokzatos levelezőtársáról szól.
Akinek van kedve nézzen be oda is. Szeretnélek megkérni titeket, ha arra jártok írjatok pár szót vagy sort, hogy tudjam érdekel-e egyáltalán valakit a sztori.
Puszi:)
Carly

UI:Friss egyelőre fogalmam sincs, mikorra várható, de amint van valami fejlemény rögtön megírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése