2011. május 20., péntek

Hírek!

Sziasztok!

Éppen most kezdtem bele a 14. fejezetbe, még ma szeretném befejezni:) Amint készen vagyok átküldöm bétámnak, és reményeim szerint már a hétvégén olvashatjátok. Ezen a hétvégén Reménytelem szerelemből is szeretnék új fejezetet feltenni(mivel a két hetes időhatár most telik le), viszont Que Quowle - val egy kicsit bajban vagyok, mert többféle módon is lehetne folytatni, ám nem tudtam kiválasztani a legmegfelelőbbet, ezért annak a folytatása még várat magára egy kicsit, de azzal a történettel is igyekszem:)

Puszi:)
Carly

UI: Úgy döntöttem kicsit felborzolom a kedélyeket, így helyet kap egy új szereplő és helyszín is a következőkben. Mivel a 14. fejezet megírásának elején tartok, még nem döntöttem el, hogy a mostani vagy a következő fejezetben mutatom be nektek az új szereplőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése