2011. július 21., csütörtök

Egy kis segítséget kérek!!!

Sziasztok!

Ez még nem friss, az már készül, de csak a későbbiekben lesz meg teljesen. Most, egy egészen más dologban szeretném, a segítségeteket kérni. Az egyik kedves barátnőmnek, augusztus 13. - án lesz az esküvője, és jelenleg fogalmam sincs, milyen nászajándékot vegyek vagy készítsek nekik. Kérlek titeket, akinek eszébe jut valamilyen ötlet, írja meg nekem kommentben, mert tényleg tanácstalan vagyok ez ügyben:S
Előre is köszönöm!!!

Puszi:)
Carly

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Régóta olvaslak, és nagyon tetszik a blogod!

    http://poenosajandekok.gportal.hu/gindex.php?pg=26846623

    Ezt találtam, remélem tudtam segíteni!

    Nelli

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli!

    Örülök, hogy olvasod a történetem, nagyon jól esik, és most már minél, hamarabb be szeretném fejezni, a következő fejezetet:)
    Nagyon szépen köszönöm az oldalt, gyönyörű ajándékok vannak, és rengeteget segítettél!!:)Még egyszer Köszönöm szépen!!!

    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés