2011. január 5., szerda

9. fejezet: Teszt

Sziasztok!

Meghoztam az új fejezetet, remélem tetszeni fog nektek!!!

Puszi:)
Carly

- Vámp...vám...vámpír? - Nem tudtam megállni a kuncogást, már fájt a hasam a sok nevetéstől. - Az nem lehet, hiszen ez csak mese, és könyvekben meg filmeken léteznek. - Nyögtem ki nagy nehezen ezt a mondatot, mert csak nem akart csillapodni a nevetésem.

- Miből gondolod? Ha jól tudom a farkasokról is ugyanezt gondoltad, még pár napja. - Maradt higgadt a hölgy.

- Na jó, ez igaz. Oké tegyük fel, hogy elhiszem, amit mondd, bár azért az orvos ötletét még nem vetném el. Mutassa az agyarait, mert az minden vámpírnak van, az általam ismert irodalomban.

- Sajnálom, azzal nem szolgálhatok, a mi fogsorunk normális. Mikor megharapunk valakit a szervezetünkben lévő méreg kerül az áldozat testébe.

- Oké, agyarak nélküli vámpír, azért ez elég gáz, de legyen. Tudja mit, elhiszem és tovább hallgatom, ha bizonyít.

- Rendben, miről meséljek még neked? - kérdezte Esme.

- Mesélni, semmit. Ha maga tényleg az, aminek mondja magát, úgy bizonyíthat a legkönnyebben, ha megharap. - Erre a kérésre, mindketten hátrahőköltek meglepetésükben.

- Azt már nem, te normális vagy? - kérdezte rögtön Jake, és az aggodalma igazinak tűnt, de valahogy még így is nehezemre esett elhinni ezt az egészet.

- Ha igazam van, és tudom, hogy az van, nem fog élni a lehetőséggel, de nem azért mert nem akarna, hanem mert ha megöl, annak lenne szemtanúja. Jól mondom, asszonyom? - tettem fel a kérdést minél pökhendibb módon, egyrészt mert ki akartam valahogy hozni Esmét a sodrából, másrészt tudtam, hogy hazudik mindkettő.

- Az első részében tényleg igazad van, mert nem fogok élni a felkínált lehetőséggel, viszont a másodikban nincs. Ha nagyon akarnám, megharaphatnálak, és Jake-nek még csak esélye sem lenne közbeavatkozni. Az én okom az ajánlat visszautasítására, hogy is mondjam, kicsit humánusabb.

- Igen, és ez pontosan mit is jelent, ha szabad érdeklődnöm? - folytattam az eddigi stílusomban.

- Természetesen, szabad. A válasz egyszerű, mi, azaz én és a családom vegetáriánusok vagyunk. - Ennek hallatán, ma már másodszor kapott el egy iszonyatos röhögőgörcs. Alig tudtam leállni, és ezt Jacob hatalmasra nőtt vörös feje - ami kis híján szétrobbant a dühtől -, csak még jobban tetézte.

- Vegetáriánusok? Mégis mit csinálnak, egy fa mögé lopóznak és mikor nem figyel, kiszívják belőlük az éltető vizet? - Ezt elképzelve, újra nevethetnékem támadt. Kezdtem csodálni a hölgyet, mert még ezután sem jött ki a béketűréséből, hanem ugyanolyan lány hangon, mint eddig is, megadta a feltett kérdésre a választ.

- A feltevés aranyos, bár erről szó sincs. A vegetáriánus életmód a mi fajtánknál nem jelent mást, mint, hogy nem iszunk emberi vért, csak és kizárólag állati vérrel táplálkozunk.

Erre igazából nem is gondoltam, bár ez magyarázat lenne arra, hogy aki engem meg támadott, annak miért volt vörös a szeme, míg neki aranybarna vagy most már sötétebb barna.

- Van még kérdésed?

- Jelenleg nincs, de biztos eszembe jut majd valami.

- Rendben, tudok várni, időm, mint a tenger. Éhesek vagytok, mert ha gondoljátok összeüthetek valamit. - Az igazság az volt, hogy tényleg majd kilyukadt a gyomrom, de nem valószínű, hogy bármi is lemenne a torkomon, és ha jól emlékszem, a hűtő is üres volt.

- Azt hiszem, még van a lenti fagyasztóban néhány zacskó mirelit étel, bár annak a szavatossága már biztos lejárt, azért ha nem gond körülnézek odalent, hátha találok valami ehetőt, számotokra. - Azzal a hölgy felállt, majd emberi tempóban arra kezdett menni, amerre én bejutottam. Ahogy az ajtó becsukódott, Jake azonnal felállt, majd mérgesen rám rontott.

- Ez mire volt jó, mi? Esme végig nagyon rendes volt veled, de te csak túráztattad. Nekem hittél, mikor megmutattam mi is vagyok, Neki, miért nem tudsz?

- Mert biztos, hogy hazudik. Egyébként is idefigyelj, te nagyra nőtt majom, ha nem hazudsz nekem már az elejétől kezdve, talán benne is bíznék, de hazudtál, szóval nincs jogod számon kérni rajtam, ha nem hiszek az elmebetegnek, aki nem mellesleg, vámpírnak képzeli magát. - Vettem fel a kesztyűt, hiszen még most is dühös vagyok rá.

- Nagyra nőtt majom - hajolt hozzám olyan közel, hogy már azt hittem meg akar csókolni -, bezzeg mikor az érintésemtől felnyögtél akkor éjjel, ott a kocsiban, vagy mikor egy szál törölközőben remegtél a jelenlétemtől a szobámban, nem voltam majom igaz?

- Tűnj a szemem elől, te paraszt! Mit képzelsz magadról, ki vagy te? Azt hiszed ismersz? Hát közlöm, hogy egy kicsit sem! - ordítottam teli torokból.

Képzeld, ismerlek, sőt jobban ismerlek, mint te saját magad. Hasonlítasz... - Jake nem tudta befejezni a mondatot, mert Esme visszajött, és magával hozott egy nagy kosarat, ami tele volt pakolva mindennel.

Felpattantam, és Jake dühös tekintetét magamon, érezve odasétáltam Esméhez, hogy segítsek neki a cipekedésben. Viszont még mindig nem adtam fel, hogy kiderítsem mi az igazság.

- Had segítsek, az előbb bunkó voltam. Tudja, néha rosszul fogadom, ha hazudnak nekem, és ez ma megtörtént - pillantottam, szikrákat szórva a szememmel Jake-re -, amiatt is fogadtam szkeptikusan a dolgot.

- Semmi gond kedvesem, tudod, nem sokan ismerik a titkunkat, de akik igen, és először hallják, azok általában ugyanígy fogadják. Mit szólnál hozzá - mondta, miközben mindent kipakoltunk a kosárból a konyhaasztalra -, ha tegeződnénk? Nem vagyok ugyan annyira fiatal, viszont utálom ha magáznak.

- Rendben...Esme. - Furcsa volt tegezni, még akkor is, ha tudtam nem lehet több huszonötnél.

Egyszer hátrapillantottam, mert még mindig magamon éreztem Jake tekintetét, és nem is tévedtem. Jacob az egyik oszlopnak támaszkodva figyelt minket, miközben mi a készülő étel hozzávalóit vágtuk kis kockákra. Különböző kérdésekkel bombáztam Esmét, hogy eltereljem az ő és Jake figyelmét is arról, amire készülök.

Egy óvatlan pillanatban megcsúszott a kés és elvágtam a kezem. Amint kiserkent az első csepp vérem, abban a pillanatban a falhoz szorítva találtam magam, ahol immár a teljesen fekete szemű Esme morgott rám. Jake próbálta leszedni rólam, amivel csak annyit ért el, hogy Esme egy laza kézmozdulattal a szemközti falhoz vágta, majd újra rám figyelt. A következő pillanatban, hatalmas robajra lettem figyelmes, aztán a földön kötöttem ki. Mikor felnéztem hét dühös szempárral találtam szembe magam.

10 megjegyzés:

  1. szia ez király nessi/carly egyeszement de hülye is
    mindegy én imádom ezt a törit gratula a fejihez
    puszy
    első

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!


    Ez nagyon jó!!!" Nagyra nőtt majom"... nagyon teszik, légyszí siess a kövivel.
    Puszi: Kata

    VálaszTörlés
  3. Sziia! Ez is nagyon jó lett. Háát a csajszii tényleg bunkó volt.. Nem is kicsit..
    És Jake.. hát most őő szó szerint (a te szavaddal élve) nagy paraszt...
    Basszus.. De kíváncsi vagyok h mi lesz.. *-*
    Pussz.

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Ez nagyon jó lett. Azt hittem Esmének nagyobb a tűrőképessége főleg, hogy az unokája aki ott van, de hogy kerültek oda mindannyian?
    Kicsit rövid lett, de nagyon tetszett.
    Később kitérsz arra is hogy hogyan rabolták el Nessit, hogy volt ez lehetséges ennyi vámpír és farkas között?
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    demon: Szerintem is:D és örülök, hogy imádod a törit:)

    kata: Nagyra nőtt majom - igazából fogalmam sincs, hogy ez honnan jött csak annyit tudtam, valamivel sértegetnem kell Jake-et. Így hát ezt sikerült alkotni:P Örülök, hogy tetszik :D Próbálok minél jobban sietni, de be kell vallanom őszintén úgy belekevertem az eredeti tervembe ezzel a fejivel, hogy még nem tudom, hogyan kecmergek ki belőle:$

    Jucii: Carlynak bunkónak és pökhendinek kellett lennie, hogy minél nagyobbat koppanjon,mikor rájön mégsem neki volt igaza. Jake tény, hogy paraszt volt, de csak mert Carly ezt hozta ki belőle.

    Titti: Köszönöm! Esmenek nagyobb a tűrőképessége, ha éppen az eset előtt táplálkozik, de mivel már régóta nem voltak vadászni, így könnyebben borult ki. Az előző fejezetben írtam, hogy Alice csak halványan látja a jövőt, ezért is jelentek meg mindannyian, nehogy Esme valami butaságot csináljon. Sajnálom, hogy rövid lett, de igyekszem a következőt hosszabbra írni:) Igen később kitérek arra, hogy sikerült elrabolniuk Nessie, és a magyarázat egyszerűbb lesz, mint gondolnátok/vagy nem:P/

    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Végre sikerült! Talán nem bírja elviselni a Google Chrome-ot, mert már két gépről néztem ahol azt használjuk és csak most sikerült Firefox-al...:D
    szóval, volt egy kisebb lemaradásom. Azt kell, hogy mondjam, hogy eleinte nem is, de aztán kb. onnantól kezdve, hogy rájöttem, hogy Carly valójában Nessie...olyan érzelmekkel olvastam végig a fejezeteket, hogy sztem nevettetek volna rajtam ha láttok. Megfagyva ültem a monitor képernyője előtt, és tátott szájjal (a nyálam nem folyt XD) olvastam. Annyira nagyon nagyon nagyon nagyon tetszett, hogy az valami hihetetlen! Sosem jutott volna eszembe! Carly te valami Isteni vagy komolyan mondom! Nagyon tetszett főleg az Esme-s dolog..király volt. A vegetáriánus vámpír, azaz a fanedves hasonlat ütött nálam mindent, akkor már könnyeztem is. Eszméletlenül tetszett és bocsi utólag is, hogy csak most volt rá lehetőségem, hogy elolvassam.
    Köszönöm szépen! Tényleg nagyon tetszett! Iszonyatosan várom a következő fejezetet! Gratulálok hozzá és várom a novelládat majd. Sok puszi:! Üdv.: Zsani alias Szozsa914

    VálaszTörlés
  8. Szia Szozsa!

    Örülök, hogy megoldódott a probléma:) Igazából nem tudom mi lehet a Goggle Chorme - al a baj, mert a statisztikában azt jelzi vissza, hogy azzal is szoktak nézelődni nálam, de szerintem is inkább a Firefox a legbiztosabb. Nagyon szívesen megnéztem volna, milyen érzelmekkel hatnak rád a fejezetek:) Bevallom őszintén nem gondoltam volna, hogy ekkorát robbantok a Carly/Nessie dologgal. Jó oké ez így nem igaz, mert számítottam valami visszhangra, de akkorára tényleg nem. A fanedves dolog nálam is nagyot ütött, főleg mikor eszembe jutott, de leírni illetve megfogalmazni sem volt semmi:P Semmi gond, úgy olvasod, ahogy ráérsz nem kell feltétlenül folyamatosan követni,csak mikor van egy kis időd:) Köszönöm és, amint kész a novella küldöm is!

    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  9. Szia Carly! Rendben van, köszi hogy válaszoltál! Puszi!
    Üdv.: Zsani alias Szozsa914

    VálaszTörlés
  10. Szia Szozsa!

    Igazán nincs mit:)
    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés