2010. december 31., péntek

B.U.É.K.



Sziasztok!

Szeretnék ismét Boldog Új Évet Kívánni az összes olvasómnak!!!

Nagyon szépen köszönöm a kommenteket! El sem hiszitek, mennyire utálok fenyegetőzni, de sajnos néha meg kell tennem, hogy felrázzalak Titeket. Jucii, kata, Titti mikor ma feljöttem az oldalra egyáltalán nem számítottam arra, hogy demon komija mellett találok még 3 másikat is, köszönöm:)

Cserrybogyesz: Valószínűleg igazad van abban, hogy buta vagyok mert erre figyelek. Azzal is tisztában vagyok, hogy akinek nem tetszik az menni fog, akinek tetszik maradni. Engem csak az szomorított/szomorít el, hogy dolgoztam vele, ezt a bétám tudná a legjobban elmondani és mégsem kaptam visszajelzést. Nem azt mondom, hogy ki vagyok éhezve a kommentekre (bármennyire is úgy tűnhet), de jó lenne tudni mi jár a ti fejetekben, miután elolvastok egy-egy fejezetet. Ha csak magamnak akarnám bármelyik történetet is írni, akkor megírnám a füzetembe és néha átolvasnám, viszont itt nem ez a helyzet. Ezeket a történeteket Nektek írom, ezért is vagyok elkeseredve, ha nem kapok visszajelzést. Sok helyen látom, hogy komihatár van, én ezzel nem fogok szórakozni, ennek ellenére sem (bár halkan megjegyzem, néha azért nem is rossz ötlet az a komi határ). Szóval nálam nem lesz bevezetve ilyen sem most, sem pedig a jövőben, csak annyit szeretnék, hogy kapjak visszajelzéseket. Legyen az jó, vagy rossz. Na, csak ennyit akartam:)

Puszi:)
Carly

5 megjegyzés:

  1. persze én is értem amit mondasz..:D
    és azt is tudom hogy rohadt idegesítő h néha basztatni kell az embereket hogy komikat írjanak... és azt is értem hogy miért baszttod őket. csak elmondtam amit gondoltam. remélem hogy ezzel nem bántotalak meg.
    pus

    VálaszTörlés
  2. Egyáltalán nem bántottál meg, sőt örülök is neki, hogy leírtad amit gondolsz...:D
    Köszönet érte!!!!!!!

    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Szia Carly!

    A barátnőmtől kaptam, és gondoltam, neked is elküldöm.
    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fsphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc4%2Fhs105.snc4%2F35630_177977178900536_100000647643188_427745_&h=ec2f1

    VálaszTörlés
  4. Bocsi rosszul linkeltem be, asszem most lesz a jó....
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs105.snc4/35630_177977178900536_100000647643188_427745_3674983_n.jpg

    BUÉK!

    VálaszTörlés
  5. Szia kata!

    Nagyon szépen köszönöm, iszonyatosan jó!!!!
    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés